ParkGay

Blev inga semlor igår dem hade tydligen stängt men vet iaf vars de är nu. For på donken istället och käkade, för är det fettisdag så ska det vara fett! Idag klev jag upp lämpligt tidigt, gjorde mig redo och sen tog jag metron till appelbutiken, där jag mötte upp några classmates. Vi tog bussen till park güell, fick trängas med massa japaner och spanjoner. Parken va väl fin, vi kanske var där fel månad då alla blommor va döda och det va som ingen dirket försäjlning men det va trevligt och mycket fint väder. Tog dem "klassiska" bilderna sen tog vi bussen tillbaka. Käkade lunch på qqnånting och köpte fika på mccafe som vi åt påvägen till skolan. Det va den onsdan, sitter nu isängen och varvar vindruver med kindermaxi. Ska snart börja på presentationen vi ska ha på fredag. Hade bra!
 
bilder från idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0