Tisdag med andra ord.

Bilder från i lördags, då jag va på middag hos farfar och sen avslutades kvällen i falmarksheden med julia, josse och lena. En fetdag med andra ord. Lena som drar iväg idag till Australien, du får ha de så kult och lycka till!
 
Klev upp nån gång vid sju idag och började dirket köra igång med tvättningen. Nu varvar jag tvätt med skriva ut kartor och betala räkningar. Sitter även med en hårinpackning i håret, skulle egentligen sitta i 5min men har då haft den i kanske en timme nu. Tar mig tid till de sen. Nu chilla lite sen ner i tvättstugan igen. hoj.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack detsamma kära du! Lycka till i Barca!! <3

2013-01-29 @ 16:44:05
URL: http://lennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0