Lago di Como

Sista dagen i milano tog jag och amanda tåget ut till staden Como och kikade lite på comosjön. Nog var de fint men vi hade lite otur med vädret, med sol hade det varit underbart där hehe. Käkde även pizza där och den satt fint i kistan.
 
Äntligen fredag!! Veckan har ändå gott fort och jag har typ sålt bra också. Ihelgen hade jag tänkt att enbart chilla, ska försöka att ta mig till stranden riktigt tidigt imorgon och steka son fan. Till alla som ska se håkan ikväll... skulle nästan kunna göra vad som helst för att skrika mig hes till hans låtar live. Har gjort det en gång i luleå men skulle inte tveka om jag fick göra det igen. Håller på att tvätta och efter frullen ska jag även ta tag i städningen. hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0