limoncello

 
Bilder från min och amandas romantsikamiddag i milano. Det blev hemgjordpasta med räkor till varmrätt och sen en tiramisu till efterrätt.
 
Bloggen blir inte så aktiv när det är sommar här i barcelona, om man vill kan man hitta på nåt nytt varje dag så kan man lätt göra de. Ilördags solade jag en stund på dan sen på kvällen for jag till en reggaefestival på parc guell. Det va sköj, iaf mycket trevligt folk. Iveckan har jag bara tagit det lungt, skulle vilja dra till stranden idag men känns inte så värt när jag ska infinna mig på jobbet 13.30 för en timmes spanska. Efter jobbet idag ska jag och amanda möta upp lydia för en farväl-middag för hon drar hem på fredag.
De va det en liten update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0