Navigli

Soliga bilder från Navigli. Det var hur vackert som helst och det fanns mysiga gator, cafér och små butiker. Offrade 12€ och åkte i kanalerna, antar att det är mindre än Venedig men ändå hur fint som helst. Käkade middag på en bar där som hade happy hour, åt lasange, olika couscousblandningar och drack en för lite stark peach melba.
 
Kom nyss hem från snabbprommis, gick till p. de gracia och tillbaka och nu håller jag på att laga lite lunch. Ska sen hoppa in i duschen och sen dra på min spanska kurs, måste ju underhålla de jag har lärt mig. Sen blir det som vanligt jobb 15-21, hoppas man får inte lite pengar idag igen. Hade inte så mycke på hjärtat så hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0