@ verona hotel

Skulle ha kommit upp igår kväll!! :@

Ligger och chillar på vårt hotell, Amanda duschar och jag ska snart börja sminka mig inför middan som vi ska äta på nån bar här i närheten.

Resan hit gick bra och vi invigde milano med att käka på donken. Det hann komma två tiggare och Amanda skänkte vatten och ost till dom... Drog på hotellet och lämna våra väskor sen begav vi oss på stan/centrum. Handlade lite smycken på hm osv, rolig som man är. Iaf så älskar jag milano just nu, inte lika mycke turister, stiligare män och godare mat, enda nackdelen är att jag inte har hittat några frön än :( Grattis Sverige btw och det firar vi med en turist bild på mig och världens fjärde största katedral. Ciao!


Kommentarer
Postat av: suss

höhö där va ja för några veckor sen :$

2013-06-10 @ 15:29:20
URL: http://susannawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0