1488 KILOMETER IFRÅN VARANN

 
Idag fyller ingen mindre än världens(näst)bästa Olivia 20år! Har känt henne enda sen förskolan, blev min andra halva i ettan och sen dess har vi hängt en hel del. Gick hela 10år skola med denna brud och när vi skulle börja gymnasiet gick vi skilda vägar. Hon gick bild på atorp och jag gick textil på balder, jag flyttade även till stan i samma veva. Blev svårt att hålla kontakten så vi gled ifrån varann lite men även fast vi träffas mindre än förr så blir det alltid som vanligt när vi hänger och vi kan dela och berätta allt för varann. Hon befinner sig just nu i london och jag saknar henne så, längtar tills i sommar då vi kan återförenas. Aja blev ett gayinlägg men hoppas du har haft en toppen dag och jag saknar/älskar dig så himla mycket!!

Kommentarer
Postat av: olivia

Hihhihi åhh vad du är gullig, saknar dej också super mycke💗💗💗

2013-03-12 @ 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0