Esta manana cookie ha visitado mi casa (cookie= una cucaracha)

det blir påsk i barcelona iaf
 
Som rubriken säger, för dem i som inte förstår min spanska hehe. Imorse kom en kackerlacka och hälsade på. Vi har döpt alla våra kackerlackor till cookie, alla??? Ja nu är vi uppe i fyra stycken varav bara tre dödade. Trodde dem bara kom fram om de va skitigt och eftersom vi städar fyra ggr i veckan förstod jag verkligen inte, men fick förklarat idag av våran lärare att det spelade ingen roll. Dem gör ju inget men det är bara så satans äckligt!! Så imorse va jag ju hemma själv så va tvungen att ta mod till mig, tog ihjäl cookie och spolade ner han. Men fick ju trauma och börja gråta, ringde mamma i all panik också. Hon trodde jag hade blivit våltagen eller nå men det va ju mycke värre.....
 
Nog om de! Drog iaf till ikea efter skolan och köpte lite påskgodis osv. Behövde en anledning till att inte behöva festa ikväll, hahah va fan säger det om mig? Ska äta lite chokladägg och fortsätta se girls nu. hej mer er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0