it's the mistakes that makes the good stories

 
Har haft den galnaste helgen på så jävla länge. Ska inte gå in på så mycke detaljer men aa, i fredags gick jag; alice och alexandra på nå event på shoko. Blev bjuden på sushi, vårrullar och sen var det öppen bar till klockan 12. Hängde där ett tag, gick till stranden kollade på stjärnorna och sen drog och alice till nån efterfest.
Igår for jag hem till erika där vi förrade lite med ett gäng svenskar, for på la casbah och sen tog vi taxi till cityhall. Blev förfulla så jag och erika tog taxin hem till henne. Blev rånade utanför henens lägga, civilpolisen kom osv osv hängde på polisstationen, gjorde anmälan och allt blev utflippat. Ne jag har haft en hel häftig helg!! Ska inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0