Människor ramlar runt på stan

Mitt Icloud funkar inte som det ska, inte heller bloggappen och det är ju för jobbigt att lägga över bilder från mobilen med en slad!! Aja bjussar på lenas bild när vi hade de kult på resturangen, tror det va monaco för att ta farväl av josse. Det är jag som är tapet som sitter längst in, längst bak, lite avesidigt.
 
Har blivit en liten tradition (eller tradition o tradition har bara hänt tre gånger nu) att på våran 30min rast ska vi gå till baren breve och köpa en baguette med kyckling och ost, mumma. Så mycke bättre än subway och för bara 3,20euro. Till middag åt jag en varm gazpacho och nu sitter jag återigen i min säng, måste väl plugga lite på dåtiden.
Nu hacka lite melon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0