Nattskrivning (uttråkat som fan)

roomies
 
Varing för ett dampinlägg, för mycket text och felstavningar så behövs verkligen inte alls läsa. Somnade nångång efter fem natten till idag(igår) och blev väckt av min sambos där vid sju.. Fick värsta chocken när jag vakna och trodde det var mitt på dan, för det var ett sånt jävla liv. Sen hör jag dem säga mitt namn och skrier på dem att dem ska hålla käft men ne då tyckte dem att det inte spelade nån roll för då va jag lika vaken. Hade även beställt väckning av mor idag men när hon ringer har jag sjuans huvudvärk och vill bara sova. Hon ringer igen klockan tio men skiter i att kliva upp och sover till ett. Jag som hade så mycket att göra idag ville få det bort gjort innan skolan. Avreagerade mig lite på skolan, sen flänna jag på borja och davide när jag kom hem att dem måste va tysta och sen snacka jag och mendy ännu mer skit när dem gick till kfc. Fan va jag har hatat dem idag. Men dem är snälla och efter detta dampinlägg så tycker jag om dem!! Tycker det är tråkigt att davide drar på fredag tillbaka till italien, hoppas det blir när den nya pajken alberto flyttar in. Hörde att han är iaf tyst och kommer att hålla sig på sitt rum. Punkt. Ps kan inte sova nu ds.

Kommentarer
Postat av: balle

hahahahahaah<3 missu

2013-03-05 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0