va fan!

 
Har gått och blivit med nosring... Har typ alltid velat ha det men har aldrig vågat och tänkt va andra ska tycka men nu när jag kom till barca så har typ varenda en de och som linn hade sagt: det är ett tecken!! Så igår gick jag till salongen blood for blood som är på samma gata som jag bor och skulle bara kolla va det kosta för jag hade lovat/viljat att alice skulle följa med när det skulle ske, men då sa han: har tid om 5 min. YOLO/YODO, så jag slog till och gjorde då. Har en jävligt liten diskret ring nästan mesig och det syns knappt men tänker att jag börjar så här så jag vänjer mig och sen om fyra veckor om jag vill kan jag byta till en större. Kanske får skit för det här men jag gillar det och så vare med den saken tack och hej! (Förlåt mamma och mormor!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0