09

 
Redan torsdag och hemma i sverige "firas" kristihim. men tydligen inte här i bcn... Fick iaf sluta tidigare från utbildningen och imorgon är jag tom. med ledig. Skönt det ska bli med långhelg och ikväll blir det hej-då-fest för alice. Känns så himla tråkigt att hon drar hem nu till Beligen eller på lördag rättare sagt.
 
Aja haft en fin vecka so far, igår efter vi fick sluta drog jag, sadic (vettefan om jag stava rätt, hehe) och käkade en askalas kebabrulle. Drog hem till mig, så jag fick ta på mig ett par jeans och han fick prata persiska med mandy. Hade ingen aning att hon kunde de. Sen drog vi till hans hostel och därefter kom alan, tommy och lydia. Drog till arc de triomf och chillade på gräset breve ciutadella parken. Typ så var gårdan. På måndag börjar jag knegga på com hem. Nya judith har jag tänkt att bli!! Surfa com hem style! Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0