2 de mayo

 
Drog till passeig de gracia efter skolan idag, köpte korsarmbandet ovan, ett par råhärliga shorts, skinka och bananer. Imorgon är det min sista dag på skolan och det känns si så där. Ska tillbaka till verkligeheten nu och börja jobba igen. Funderar starkt på att ta en till spanskakurs någon gång i framtiden. Skrev även mitt "slutprov" idag och aa det gick som de gick. Fattade nada av läsförstålesen så chansa hejvilt och på skrivuppgiften freestyla jag som fan, typ grammtiken tror jag ändå gick ganska bra. Har annars idag pratat mer spanska än engelska och svenska. Blir så mindfuckad av tre språk, så när det var bara jag och mandy så skulle jag säga nåt på engelska men kom fan inte på hur man sa det så va tvungen att säga det på spanska ist, aja inte så intressant kanske.
 
Ska gå nu och käka finskt bröd som jag köpte åt mig och mandy idag på rasten. Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0