But shit, it was twenty euro!

 
Igår före jobbet gick jag och thrift shoppa lite. Ett par nike air max för bara (ca) 170kr. Har velat ha ett par, egentligen svarta med typ rosa detaljer men när jag såg dem här på humana va jag tvungen att slå till.
 
Måndag va den riktiga första dagen på jobbet och aa den blev väldigt stressig. Direkt vi kom på jobbet skulle vi lära oss nya saker och vi "nya" som inte ens hade fått prova på det vi hade lärt oss innan. Sen blev det även klart att jag måste fara och göra en sak på tisdag, så det blev inte roligare då. Brast faktikst ut ett jävla flänn om jag ska vara ärlig, men mer om de en annan gång. Iaf så sålde jag efter det en sak, fick en confidentboost och kände mig bra. (Amanda och Sadiq sålde fyra första dan men det är en annan femma....)
 
Igår gick det inte så bra på jobbet bara en massa telefonsvarare, långa väntetider och nada sålt. Efter jobbet drog jag hem och bytte ut min lökiga tröja och sen vandrade jag till pengpeng, vi satt på hennes balkong och bara chillade med chips och choklad. Idag ska jag infinna mig på jobbet 14.15 för att hämta mitt bankkort, men innan det ska jag ta en iskalldusch för att borjas tjej har gjort slut på allt varmvatten.... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0