folding candy paper

 
Vad jag har åstadkommit ihelgen.... Tragiskt med typ sant, ne men i fredags hängde jag med Kina och det slutade på opium, kom hem vid sjutiden hade typ de sköj. Igår chilla jag hela dan, såg lite ESC och sen blev de lite fest med mina roomies och våran polska inneboende. Bidde lite drama så hon har tragit nu. Städade även inatt för vi visste inte när mandy skulle komma hem från tyskland. Hon behövs här!! Hon tar hand om och styr upp oss. Skulle just gå ut på en prommis men då börja det spöregna (eller har slutat nu men blev otaggad nu). Känns lite fel att dem i sverige ligger och solar medans jag fryser när jag går ut och har inte haft sol på flera dar.. :( Aja få se vad det blir festligheter ikväll. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0