FREDAGSLISTA

Hade blommor i håret häromdan men inte bland folk då.
Hittade en lista som jag normalt inte brukar svara på men tykte det va kul denna gång.
 
vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
I was like, he was like, she was like. Måste nog vara de. Använder de som jag ba, han ba, hon ba. Okej kanske har ett dåligt ordeföråd i min englska men va fan.

har du någon fobi?
Kackerlackor!! Behöver inte säga nå mer än så men ryser bara av tanken.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?.
Blomkålsmos?
 
vad är den sämsta egenskap?
Har säkert många andra som folk kan peka ut. Men nått jag har märkt mer här i bcn är jag är otroligt glömsk. Eller inte glömsk, har mer en försmak på demens. Kan glömma att jag ska betala hyran hundra gånger innan jag gör de. Jag lägger bort saker hela tiden och har verkligen inte ett stort rum här, men saker försvinner verkligen. Tror att jag inte tänkt på det lika mycket som nu är för att om jag tappa bort nått hemma så börja jag hetsa sen hitta mamma de. Hej dampbarn! Ne men vet inte va det beror på... kanske har jag supit bort mina hjärnceller... eller nej, har ju fan ramlat mycke: slog upp hakan, blivit påkörd, cyklat omkull osv.

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Eeeh? Borde egentligen sitta och tänka igenom denna fråga så man känner att man har gjort nåt men äh.
 
vilken är din pepplåt för tillfället?
Hela Håkans album. Lyssnar på det jämnt. Det får mig att längta till en sommar i Skellefteå.

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Youtube, tragiskt men sant.

vad oroar du dig för?
Framtiden. Gör nya planer hela tiden om va jag ska ägna mitt liv åt. Tycker det är skrämmande och ibland vill jag bara lägga mig under täcket och gråta. Varför kunde det inte va som i filmen ANTZ (inte helt hundra nu då)? Den där med myrorna och då blir dem tilldelade ett yrke direkt efter dem har kläckts.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Min nya classmate, fattar inte va han säger!! Eller fattar inte heller va snubben från österrike säger, PRATA TYDLIGARE OCH HÖGRE TACK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0