Lörrelördag

Har haft en toppen dag, vakna lagmot tidigt och åt en god frukost. Drog till stranden och stekte, va lite moln och vind men det gjorde inget. Träffat två nya vänner, en från italien och en från latin amerika. Folk som inte har skrivit på ett tag har jag även fått ett litet livstecken av. Känner mig lycklig igen!! Hade en liten period i veckan då jag har saknat alla där hemma, börja även flänna när jag skrev med challe och av tanken att alice drar hem nästa vecka. Börjar typ gråta igen men det går inte för sig har sminkat mig nu och ska snart dra till jacob och föra lite.
 
En till sak; har fått mitt betyg i spanskan och jag är så himla stolt över mig själv. Fick "notable" i b1. Betyder typ vg eller 3/4 plus. Är ändå så himla nöjd över de, trodde inte att jag skulle kunna prata spanska efter tre månader och verkligen inte efter jag va tvungen att byta ner mig en klass och gå om a1 men va fan jag fick bättre än "bien" och "vale" så jag är nöjd. Pratade även med mina nya vänner på spanska så de så! Kan den här shiten, haha ne men inte för att skryta... men kan kan prata lite :$

Kommentarer
Postat av: Lenis

Fan vad duktig du är Olivia!! Är stolt!

2013-05-05 @ 03:46:46
URL: http://lennaa.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vad duktig du är Olivia! Roligt att höra att det går bra för dig där borta!

2013-05-05 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0