Måndag vare igen

Tänkte bara visa hur det ser ut när jag nyser,
 
Igår gick jag och mötte upp pengpeng och sen tog vi metron till arc de triomf. Mötte upp nytt folk där och sen gick vi till nån halv-random-öl-bar-med-lite-folk och drack en random-öl. Sen gick vi till ovella nerga den vid ramblan och mötte upp italien och ecuador. Drack lite sangria tills dem stängde, va ändå lite häftigt att vi alla tsm var från fyra olika världsdelar. Pengpeng drog hem men vi andra drog till en-halv-hemlig-bar-he-he eller jag visste inte om att den fanns. Ligger på plaza rieal men om man inte vet att det är en bar kan man tro att det är en lägenhet typ. Aja blev ett litet töntigt inlägg men men, ska iaf gå och se om de är slut på den här himla siestan. Måste handla mat och jag börjar jobba om 40 min :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0