massa dagar

väldigt dåliga bilder men det är iaf en dansande lydia
 
Tjenare blöggen! Har inte haft tid att blogga men ska göra en kort sammanfattning vad som har hänt so far.
 
Fredag: Fick träffa Alice!! Hon va här på en intervju, va jätte roligt :$
 
Lördag: Blev förfest hos Erika och dem, massa folk kom och sen drog vi till City Hall. Hälften kom inte in för dem hade inge id med sig. Drog med Alan och andra, på äventyr, kom hem vid nio typish.
 
Söndag: Dog lite.
 
Måndag: Sov till ett och sen for jag på jobbet.
 
Idag: Vakna tolv, duscha och sen for jag på jobbet. Kom hem laga mat och träffa Davide (min gamla roomie.)
 
Haha va fan jag har ju inte gjort nå, måste börja vakna tidigare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0