miércoles o jueves??


Vill ha roliga/orginella/fina-2hand kläder, vill ha lila eller rosa (och friskt) hår, vill ha... nja inte dirket, men varför tog jag inte med mig min fina jesuskofta, ireneshortsen och den där morfarsjackan från kupan?? 
 
Har nyss sett filmen Django > helt ok men hade högre förväntingar. Käkade nötter under hela filmen, enda tills mina läppar blev salt-såriga. Innan jag kom till bcn åt jag varken nötter eller drack öl men nu är de lite två av mina favisar. Lyssnar på en asbra musiklista nu som jag nötte mer förr. Känns mig alltid så kreativ om kvällarna, vill hitta på en massa så jag kan inte sova. Vill måla, pyssla, leva och bära 2hand varje dag. Sen på morgonen blir jag lat, tar på mig en tisha och ett par jeans punkt. Har även inte orkat städa mitt rum på veckor och hatar min "landlord" visa upp det är en snygg slovak idag, fml. Anyway har en asgo grej på g!! Ska möta amanda på jobbet imorgon klockan kvart över två, åååå jag är så taggad!! Nu kan jag verkligen inte sova... Men natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0