not broken just bent, it's not the same.

Frukostbild igen och även med instagramfilter, hehe kan det där med att variera.
 
Igår var det en bra dag, det var första dagen på veckan jag fick provision. Gjorde fyra nysälj och en uppdatering = 55€. Man måste göra minst två nysälj och sen är uppdateringarna värda 10€. I måndags gjorde jag ett nysälj och i onsdag gjorde jag ett nysälj och två uppdateringar så det får man ju inte betalt för.
Har laddat med havregrysgröt till frukost idag så jag ska kunna kötta m8f idag!!
 
Har ju nämt lite att Borjas tjej använde allt varmvatten, men asså nu börjar det nästan spåra. Hon använder våran tvättmaskin och har sovit hät tre nätter nu. Hon är ju fan 95a, bryr hennes föräldrar inte vars hon är? Egentligen fattar jag inte varför jag klagar, hon stör mig ju inte, jag använder ju nästan aldrig tvättmaskinen och sen bjuder hon på cigg. Haha ne men ha en fin fredag allihopa, idag börjar jag två och slutar åtta. Snart helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0