tre månader, på dan!!

Idag vakna jag upp lagomt bakis, lagade mat och sen gick jag till stranden. Äntligen har vi fått sol igen!! Satt vid stenarna och kollade på vågorna, hihi. Sen gick jag runt lite i barceloneta och kände mig bara lycklig.
 
Har nyss stått ute och pratat med grannen. Gud va gamlingar kan prata, dem bara maler och maler på. Hann höra att hennes man dog för två år sen, hon bor fortfarande med sitt barn som även pluggar engelska, hon har fem barnbarn, nu när det blåser får hon problem med sitt högra öga osv... men hon vet fortfarande inget om mig. Stod bara där som ett tap och svara bara: si si. Va tvungen att koncentrera mig till tusen för att fatta va hon sa, kärringen hade ju inga tänder. Aja de va allt, ät en palt, tack och hej leverpastej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0