Zoats


Zoats toppad med rårörda jordgubbar och aronia bär// Igår provade jag att göra zucchinigröt till frukost. De blev både gott, mättande och nyttigt. Bara att koka ihop 1dl havregryn, 2dl vätska (jag använde havremjölk), 1,5dl riven zucchini, salt och ev smaksättning, typ kanel, kardemumma eller vanilj. Sen när de har kokat upp rör du ner 0.5dl äggvita. Häll upp i en skål och toppa med va du vill! :) Idag jobbar jag typ mina sista dag på norrbacka eller iaf ett långt uppehåll blire. Antingen blir det schema på getberget eller Borlänge, framtiden är fortfarande oklar. Efter jobbet ska jag hem, slänga i mig lite mat och sen iväg på matfesten och jobba gratis.. ska hjälpa morbror mine och sälja lite öl. Kom till Vikingtältet och stödköp lite av mig vetja! PöZzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0