Satchel in Tan

 
Skickade iväg en beställning till urban outfitters igår, på bla väskan ovan och en blottar rock. Beställde även lite annat tjafs, som en musse-pigg-klocka och en mugg. När jag kände att jag inte fått nog med att bränna pengar tog jag mitt pick å pack åå for ner på schtaan. Va tvungen att köpa en kalender som skulle fullborda mitt nyårslöfte, som är... håll i er... att bli mer strukturerad. Att hålla mer koll på saker, planera och inte lämna allt i sista sekund eller det är vad jag tror strukturerad betyder. Fick iaf bli en a5 stor hipsterkalender från åhlens med läder pärm, (skaaaa matchas med väskan!!) Så har suttit och fyllt i den nu, om jag känner mig själv rätt så håller detta isig i cirkus en/två veckor. High hopes. Ska fan i mig sova nu! natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0