Detox

 
Lite bleka bilder, #walden. Nu äre lite drygt en vecka sen jag började äta detoxmat och jag kan inte säga att jag känner mig överdrivet piggare men typ att jag känner mig fräschare. Jag gör det här verkligen inte för att jag vill gå ner i vikt utan bara för att jag tror vi får i oss väldigt mycket tillsatser så en rensing är inte en sån dum idé. Alltså en detox är som sagt en rensning så man ska egentligen bara undvika kaffe, alkohol, halvfabrikat, överdrivna mängder av kött och vitt socker, under en viss tid så att kroppen får rensa ut slaggprodukter och återhämta sig. Normalast är väl att man gör detta i 2-4 veckor. Är ju ingen expert på detta men googla om ni vill veta mer... Forskning säger även att man ska få bättre sömn, finare hy, strakare immunförsvar osv, allt de kanske är bull men aja skadar inte att prova. Kommer att köra på detta tills på torsdag tror jag, börjar bli lite enformigt och tråkigt, och sen hade jag tänkt dricka vin i helgen heheh. Så nu vet ni de.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0