får mig att tänka på bure

 
Oj så lycklig jag va!! Igår-kväll hängde jag med challe (min bättre hälft, frugan, hjärtat, älsk, systra mi, retard), vi pratade som vanligt om vad som har hänt och vad som komma skall. Sen skulle vi ta en powerwalk, men tror alrdig jag har blivit svettig undertiden vi har promenixat nån gång och mycket riktigt. Denna gång hamnade vi i lekparken som är breve norrhammar... men fan va kul jag hade. Fick upp världens fart med slänggungan! Kom ihåg när man va liten och va tvungen ha knuffhjälp för antingen åkte man med ett fettobarn eller nån som va lättare, men inte igår! Ni skulle ha sett! hahah. Aja älskar att hänga med flicksnärtan ovan och även fast jag är lite kräksvag för kärleksförklaringar till kompisar osv så gillar jag verkligen challe och hennes skumma saker hon har för sig. Gurka och isbergssallad, kom igen!<3 

Kommentarer
Postat av: en som tog åt sig

fettobarn..

2014-05-10 @ 20:41:06
Postat av: c

HAHAHAHAHA älskar linns kommentar<3

2014-05-11 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0