14de i 10de


Moas lägenhet i bilder, älskar planscherna!!// Sitter i Moas lägga och chillar lite, tanken va egentligen att ta sig ner till stranden men de är ganska disigt ute så sitter inne med en tekopp ist och tänkte ta mig an gårdagens ph. Har hunnit vara ute på en liten promme till min gamla skola och i mina kvarter. Känns så underligt att de är fortfarande  samma gubbe där jag alltid köpte mina cigg, samma tiggare utanför läggan, sushi baren breve min lägga har blivit till en italiensk restaurang och nytt gym vid skolan. Vissa saker förändras iaf! Jag har ju ändå varit del av denna stad för dryga året men nu bor jag hemma hos mor och far.. igen.. Försöker sätta ord på dessa känslor men blir så flummigt, får lämna de så här. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0